რეფლექსია
მივაღწიე თუ არა მიზანს?
|
რა დაგვეხმარა მიზნის მიღწევაში?
|
მიზანს მივაღწიეთ რადგან მოსწავლეებმა მშობლე–
ბის ჩართულობით
·
გააცნობიერეს მტკნარი წყლის დეფიციტით
გამოწვეული პრობლემები;
·
გააცნობიერენ სასმელი წყლის დაზოგვის
აუცილებლობა;
·
გაიაზრეს თავიანთი და თავისი ოჯახის
წევრების როლი სასმელი წყლის დაზოგვის საქმეში.
|
მიზნის მიღწევაში დაგვეხმარა
· წინარე ცოდნა;
·
მაღალი მოტივაცია;
·
მრავალფეროვანი თვალსაჩინოებები;
·
საერთაშორისო პროექტის ორგანიზატორების
მიერ მოწოდებული რესურსები;
·
მშობელთა ჩართულობა საგაკვეთილო
პროცესში;
|
რამ შემიშალა ხელი მიზნის მიღწევაში?
|
რას შევცვლიდი გაკვეთილს ხელახლა,
რომ ვატარებდე?
|
ხელი შემიშალა ტექნიკურმა საკითხებმა. დამაგრძელებლის დაზიანების
გამო მომიხდა რამდენიმე წუთის დაგვოიანებით დამეწყო გაკვეთილი, თუმცა ამ პრობლემას
ხელი არ შეუშლია გაკვეთილის ჩატარების ხარისხზე.
|
ფაქტობრივად არაფერს არ შევცვლიდი.
|
გაკვეთილის შეფასება
|
გაკვეთილის მნიშვნელობის დასაბუთება
|
·
გაკვეთილის თემა შეესაბამება ე.ს.გ.-ით გათვალისწინებულ საგნობრივ პროგრამას
და გამომდინარეობს სასწავლო პროცესში გამოხატული და გლობალური ეკოლოგიური თვალთახედვის ინტერესებიდან;
·
გაკვეთილის თემა,მიზანი და შედეგები
ურთიერთშესაბამისობაშია და ეყრდნობა ე.ს.გ.-ს სტანდარტით გათვალისწინეულ შედგებსა
და ინდიკატორებს;
·
გაკვეთლზე გამოყენებული აქტივობები
და რესურსები ხელს უწყობს გაკვეთილის მიზნის მიღწევას.
·
ინტერაქტიური თამაშები ხელს უწყობს
მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას და საკითხის უკეთ შესწავლას.
|
რა ისწავლეს?
·
მტკნარი წყლის რაოდენობა მსოფლიოში
და მისი როლი ყველა ცოცხალი
ორგანიზმის არსებობისათვის;
·
წყლის გაბინძურების და
არარაციონალური გამოყენების
პრობლემები.
რა უნარები შეიძინეს?
·
როგორ შეუძლიათ მოსწავლეებს და მათი ოჯახის
წევრებს მონაწილეობა მიიღონ თავისი ქვეყნის მდინარეების და ტბების დაცვაში?
·
წყლის შენარჩუნების პრაქტიკული
ნაბიჯები.
დამოკიდებულება
·
ურთიერთმოსმენა;
·
სხვისი აზრის პატივისცემა;
· შეჯიბრებადობის პრინციპების გააზრება;
|
მასწავლებელი
|
ნესტან ბერიძე
|
20.04.2016
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий