რეფლექსია

რეფლექსია


მივაღწიე თუ არა მიზანს?
რა დაგვეხმარა მიზნის მიღწევაში?
მიზანს მივაღწიეთ რადგან მოსწავლეებმა მშობლე–         
ბის ჩართულობით
      ·        გააცნობიერეს მტკნარი წყლის დეფიციტით გამოწვეული პრობლემები;
      ·        გააცნობიერენ სასმელი წყლის დაზოგვის აუცილებლობა;
      ·        გაიაზრეს თავიანთი და თავისი ოჯახის წევრების  როლი სასმელი წყლის დაზოგვის საქმეში.

მიზნის მიღწევაში დაგვეხმარა
      ·         წინარე ცოდნა;
      ·        მაღალი მოტივაცია;
      ·        მრავალფეროვანი თვალსაჩინოებები;
  ·        საერთაშორისო პროექტის ორგანიზატორების მიერ მოწოდებული რესურსები;
      ·        მშობელთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში;
რამ შემიშალა ხელი მიზნის მიღწევაში?
რას შევცვლიდი გაკვეთილს ხელახლა, რომ ვატარებდე?
 ხელი შემიშალა ტექნიკურმა საკითხებმა. დამაგრძელებლის დაზიანების გამო მომიხდა რამდენიმე წუთის დაგვოიანებით დამეწყო გაკვეთილი, თუმცა ამ პრობლემას ხელი არ შეუშლია გაკვეთილის ჩატარების ხარისხზე.

ფაქტობრივად არაფერს არ შევცვლიდი.
გაკვეთილის შეფასება
გაკვეთილის მნიშვნელობის დასაბუთება
    ·        გაკვეთილის თემა შეესაბამება       ე.ს.გ.-ით გათვალისწინებულ საგნობრივ პროგრამას და გამომდინარეობს სასწავლო პროცესში გამოხატული  და გლობალური ეკოლოგიური თვალთახედვის ინტერესებიდან;
   ·        გაკვეთილის თემა,მიზანი და შედეგები ურთიერთშესაბამისობაშია და ეყრდნობა ე.ს.გ.-ს სტანდარტით გათვალისწინეულ შედგებსა და ინდიკატორებს;
  ·        გაკვეთლზე გამოყენებული აქტივობები და რესურსები ხელს უწყობს გაკვეთილის მიზნის მიღწევას.
   ·        ინტერაქტიური თამაშები ხელს უწყობს მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას და საკითხის უკეთ შესწავლას.  
რა ისწავლეს?
·        მტკნარი წყლის რაოდენობა მსოფლიოში
           და მისი როლი ყველა ცოცხალ
           ორგანიზმის არსებობისათვის;
·        წყლის გაბინძურების და
არარაციონალური გამოყენების
პრობლემები.

რა უნარები შეიძინეს?
·        როგორ შეუძლიათ მოსწავლეებს და მათი ოჯახის წევრებს  მონაწილეობა მიიღონ თავისი ქვეყნის მდინარეების და ტბების დაცვაში?
·        წყლის შენარჩუნების პრაქტიკული
ნაბიჯები.



დამოკიდებულება
           ·        ურთიერთმოსმენა;
           ·        სხვისი აზრის პატივისცემა;
    ·     შეჯიბრებადობის პრინციპების გააზრება;




მასწავლებელი
ნესტან ბერიძე

20.04.2016

Комментариев нет:

Отправить комментарий